1 december 2011

Jag lovade att försöka, mår värkligen inte bra just nu men jag ska göra en kalender :)
okej här har vi nr.1
dagens BILD!
haha hittade den här precis nu tyckte den var skit kul xd
dagens CITAT.
<3
dagens skämt.
som ni vet så är jag en stor belieber,
och jag läste nyss på en sida att Justin Bieber skulle
passa bra ihop med Jasmine Villegas, och nej de skulle dom inte så de va ett riktigt bra skämt :)
dagens hunk!

blev så otroligt k*t på den här sexiga mannen, han typ gjorde så att jag smälte ! :O
dagens tv.
så klart måste man ju säga julkalendern med tanke på att de är typ höjd punkten på året, jag längtar alltid på att få se första avsinitet och älskar alltid julkalendern :)
happ då fick ni veta de syns imorgon ska sova nu är sjukt trött
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0