Rubrik....

oj nu va de visst ett tag sen va?
haha jaha kanske skulle berätta bara lite vad som har hänt den här veckan :P
på måndag var jag i Vansbro på teater, den va bra tyckte jag, inga pro som spelade utan gymnasie elever men dom var duktiga, handlade om ett horhus haha XD
sen på tisdag fick man gå upp tidigt och sitta på en buss i 2 timmar, för då åkte man på studie besök i falun :)
först va man på SR (radio dalarna) det var intressant, och verkar faktiskt riktigt kul att sitta så där och prata :P
sen fick vi lite ledigt så vi fick springa runt på stan lite så jag köpte lite fin saker ;)
stay up, strumpbands hållare och puder hehe ;)
kommer bild sen, orkar inte fixa nu :P hehe
jaha och idag har man inte gjort så mycket varit med emma och jenny sett på cry baby, jävlar så snygg Johnny Depp är :D hehe stolt att han fyller samma dag som mig :) haha nejdå :P
för er som inte har sett filmen Cry Baby.
filmen handlar om ungdomsbrotslingen Wayde "Cry-Baby" Walker en förälderlös raggare som förälskar sig i Alison en medelklassare som är trött på att vara en duktig flicka, även hon föräldrarlös. filmen är en musikal med både drama och humor. den utspelar sig på 50-talet, sångerna som sjungs i filmen är mestadels "svarta" låtar lite elvis inspererad. för mig som älskar snygga killar med snygga bilar och sexiga 50-talet så är detta en perfekt film, ett riktigt film tips :)
hehe nu såg jag varför jag inte kan sova fast jag är så trött :P
de är ju fullmånnne :P
men nu måste jag försöka  iaf :) längtar till helgen :D då blir de rally YEEEEEEY! :D
godnatt :)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0