Different=?

tänkte göra en lista med saker jag tycker om den här gången :)
som ni sett så har jag gjort med vackra kvinnor och sexiga män :)
nu blir det med annorlunda saker jag tycker om:)
1. annorlunda mode <3
nu tänker ni med tanke på bilderna, vadå annorlunda? men de är ju inte riktigt "svenskt" jag klär mig.
tex jag hatar jeans, tycker oftast att jeans är fula eller bara tråkiga.
jag hatar att ha jeans på mig iaf. jag använder inte jeans jag använder tights kjolar eller shorts :)
2.
yeah ni kan ju bara läsa vad som står på bilden behöver kanske inte förklara så mycket mer :)
3.två sexiga män som kysser varandra :'3
gaybrigade:  come home :(  love
de är både så sjukt gulligt och så sjukt sexigt, jag älskar att se två sexiga män kyssa varandra <3
4.FAKE
jag menar att jag tycker om plast ansikten, tuttar, ass, allt ! en tjej med stora tuttar, stor röv, fylliga läppar och långt fint hår, de är väl så tjejer ska se ut? japp enligt mig ska dom de.
5. Teknat :P
hhaha ja jag älskar teknat de är kul :)
6. Piercing
de är sjukt fint med lite piercingar. själv vill jag pierca tungan
så här. eller läppen
så här.eller naveln
så här. och bröstvårtorna
fast i båda. eller på höfterna
så här. eller i kinderna
så.
7. tatueringar
som dom. på dom fyra sista är det min underbara vackra moster nikolina <3
8. klassiker <3
jag är tok kär i klassiker har nog sett alla klassiker (som är värda att se enligt mig)
och jag ser gärna alla igen <3
9.film (typ)
har tappat lite på att jag vill se film hela tiden :P har ju sett så mycket film :p
men kan vara skönt ibland :)
10. MIG!
Jag är ego!
jag tycker om mig själv väldigt mycket :)
tycker att jag är ett ideal hur en tonåring ska se ut :) och bete sig :) så ja jag är ego! har sjukt starkt självförtroende!
om jag har lust så gör jag en lista med saker jag inte gillar typ nu också :)
eller sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0