älskar. älskar inte. älskar. HATAR!

nu kör jag listan på vad jag inte tycker om :) obs tänk på att de är inte top 10 utan bara 10 olika saker :)
1.Fjortisar....
då menar jag inte bara de som alla får framförsig
utan jag menar sånna som flickor som tror att dom är över 18 år och dricker och röker och klär sig precis som alla andra. då får ni själva tänka ut hur en sån ser ut :)
2. Deppbook....
hatar när folk håller på och skriver på facebook att dom hatar någon eller hur dom ångrar sitt senaste förhållande..
de är bara för att man ska få gillningar eller mer uppmärksamhet.
3.dålig tv.
hatar när man är vaken på natten och de ända som går på tv är sug k*k program...
eller någon skit läskig zombie film så man skiter ner sig.
4.folk som får träffa min idoler...
de värsta som finns är att titta på bilder/videor av folk som får en kram av Justin eller James eller någon.
känner bara THAT SHOULD BE ME! men tyvär så bor man ju i pundar malung....
5.små tjejer som ligger med allt för lite attention.
när man går runt på byn eller i falun eller stockholm eller vart fan som helst ser man tjejer som är runt min ålder som åker runt i bilar med någon. och sen får man reda på att den tjejen man såg i bilen har blivit så full att hon har "råkat" somna i någons säng.
6.bieber hatare...
avundsjuka jävlar. behöver nog inte säga så mycket.
7.tröga mäniskor.
som inte fattar något som man säger jävligt jobbigt att behöva säga en sak 200000000 ggr..
8.rövslickare.
fan vill man värka som en bättre mäniska så va dig själv om du inte är ett svin då kanske du bara ska hållakäft :) men annars sluta fjäska med att vara falsk.
9. reklam.
reklam på tvn, spotify, radion, busshållsplatser, i mobilen, i filmer, i musik. över fucking allt är de fucking reklam...
10.Haters.
fast ändå älskar jag er <3 haha puss på mina fina HATERS!
haters gonna hate <3
nu kanske äntligen min tv ska sluta låta som en pudel som blir röv knullad av en get så jag kan sova :)
om min dator till låter de :)
hörs mer sen någon gång när jag har lust att skriva något om mitt liv för er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0