städat

idag har jag städat mitt rum så nu är de fint här inne :)
och i skrivande läge sitter jag i sängen och lyssnar på André Zuniga
han är så j*vla bra :o och lite snygg :)
haha kommer inte ihåg om han gick vidare i idol men gjorde han de så kommer då ja ringa och rösta på han hela tiden ;)
haha men nu ska jag mysa ner mig i sängen med barnfilm (hopp) lär bara se den för att cody simpsons skull xd
och kanninen är så söt :)
men ja vi får väl höras sen berättar om filmen då bye!
och dagen's outfit

Kommentarer
Postat av: Emma Bieber

moa är mycket bättre!!! :D hihi

2011-09-11 @ 18:35:12
Postat av: patricia

hehe ja :) men han är också bra :)

2011-09-12 @ 11:23:14
URL: http://patriciaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0