kul med mammis !

glömde att berätta att i för går skulle jag och mamma och tränna och vi åkte dit och jag sprang i tio min och sen körde jag lite armar, och då helt plötsligt kommer mamma och säger
-jag orkar inte göra de här mer de va tråkigt, ska vi åka och sola ist?
och jag trodde ju att hon skoja så jag skrattade och sa
- JA !
och då gick hon mot kläderna och jag gick efter och då fattade jag att hon va seriös och då började båda skratta och så gick vi ut och satt oss i bilen och åkte och solade varsin 20 min :)
så nu känner man sig fräsh och fin :)
hoppas alla har de bra :) själv ligger man i skrivande stund i sängen och hostar lungorna ur mig (Y)
så imorgon blir de att ta de lungt och bara njuta av mitt godis, och äta pizza :D
vad ska ni göra då?
nej nu vet ni vad ska jag ta och sova :)
hej då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0