liten bild bomb!

nu blir de inte så mycket text mest bilder så njut :P


mmh snickare;)

show your heart



och så här ser malung ut just nu -.-







hahaha jaha nu så har ni fått lite bilder :P

okej, måste bara förvarna er i fall att jag glömmer bort de själv xd så ska jag vara borta hela helgen, ska till min underbara moster nina :) och gratta lave också :)

så kommer nog inte skriva något under helgen men kamran följer med till Falun så bilder kommer :) och nina kommer säkert hålla er uppdaterade :)

så här är ninas blogg så ni kan hålla koll :)
http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

japp ni får väl titta där :) och så kommer de bilder på söndag tror jag för då kommer jag hem :)

och ja idag har jag varit hos mormor och träffat nina, mormor, josefine och madde :) käckade lite pizza och pratade bajs :) och så har jag och nina städdat hos mormor, kändes bra att hjälpa mormor lite :)

okej nu så ska jag titta på ghost whisperer sen blir de sängen är så j*vla trött :)

hörs imorgon :) bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0