sexiga män (över 20) :D

hej, inte bloggat på flera 1000 år nu men nu kommer ett inlägg med som är spräng fylld av ögon godis, nämligen MÄN och sexiga sådanna ;) (enligt mig)
och jag kommer inte ta dom i ordning bara lägger upp bild, namn och ålder :)
1. Ryan Good, 28år
raaawwr, gud så snygg man kan bli! :o
2.Hugh Hefner, 85år
man kan ju inte säga nej till en äkta playboy iaf inte som ung xD
3.Johnny Sins, 32år
gggrrrrrr.......*dregel* fan tangentbordet gick sönder för de vart ner dreglat! xD
4.Johnny Depp, 48år
ett ord. ORGASM!
5.Johnny Knoxville, 40år
busig, het och sexig, perfekt!
6. Xavier Samule, 27år
så j*vla söt men ändå så het!
7. Mikael Persbrant, 48år
DÖR...HÄMTA...HJÄLP!
8. Kellan Lutz, 26år
BIT MIG!
9.Colin Farrell, 35år
dfngjndfbhjdbjdfb OMG!
10. Richard Gere, 62år
också snyggare som ung (bild från pretty woman)
så nu tror jag dom flesta har fått de riktigt skönt i troserna ;)
tänkte att jag skulle göra en kalender på bloggen :) så lägger upp dagens bild, låt, skämt och tv :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade din blogg precis och höll på att dö till alla bilder!! :D du är bra smak bruden :D

2011-12-01 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0