bleka kläder!

okej som sagt så tänker jag börja lägga upp lite tips på hur
du får dina kläder super snygga!
 
 
BLEKA KLÄDER!
Du behöver:
Klorin
kläder som du kan bleka
och en ytta som inte tar skada av lite blekmedel t.e.x badkaret
om du är ung borde du nog ha en vuxen med dig, med tanke på att klorin inte är bra
att få i ögonen.
 
så här blev mina kläder:
min jeans väst, tog en sprayflaska och spraya på lite klorin för att få till de så här :)
jeans shorts nr1, band ihop dom till en stor korv och doppade ner dom i en bunke med vatten och klorin.
röda jeans shorts skvätte bara lite på dom här med klorin
jeans shorts nr2 dessa doppade jag ner i en bunke också men ett litet tips, sätt på nitar efteråt för annars så blir  shortsen bruna som ni ser på bilden.
vanlig lila tröja knöt ihop den till en boll och hällde klorin på den, och klippte en döskalle på ryggen
vanliga svarta tights i 95% bomull, knöt till en boll och hällde vatten på.
 
 
kom ihåg att alla kläder blir inte alls lika bra, vissa behöver flera timmar, och andra några minuter, vissa tyger går inte häller att få en snygg blekning på.
nu ska jag göra ett prov på mina convers om dom blir bra så jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0