....

-Tio frågor om dig själv
Vad heter du i efternamn? - Ivarsson
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - de beror på.
Väljer du filmkväll framför utekväll? - beror på vart man är.
Vad tycker du om med dig själv? - Allt.
Din sämsta egenskap? - Att jag är väldigt slarvig :P
Är du dag eller nattmänniska? - nattmänniska :)
Vad har du på dig just nu? - bh och trosor :P
Är du nöjd med ditt utseende? - Ja det är jag, tack mamma och pappa.
Vad vill du ändra med ditt utseende? - mina läppar.

- tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - nej och inte vill jag heller
har du varit kär på riktigt någon gång? - typ
är du oskuld? - nej.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej man måste lära känna någon för att bli kär.
hur många har du varit riktigt kär i? - en.
vad för sorts killar faller du för? - äldre, bad boys.
har du kysst en kompis någon gång? - ja.
är du singel just nu? - JA :D
gillar någon dig just nu? - vet inte
gillar du någon? - nej

- tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Emma och Jenny.
vem skulle du vilja träffa just nu? - min släkt och några till.
vem saknar du mest just nu? - min släkt.
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - många
vem krama du senast? - Linnéa tralligajag
vem står dig närmast? - Emma, Jenny, mamma och Madde
vem vill du träffa oftare? - jadu?
vem är mest partyprisse? - haha jadu? En icke gravid moster kanske? :)
vem ringer du när du är ledsen? - ingen.
vem är snyggast? - va fan är de för fråga? :P alla är väl de :)

- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? -
mamma osv
vilka namn finns i smsinkorgen? - andréas, mikael, pontus, emma, jenny pallar ej skriva alla jag smsar 24,7. 
vem ringde dig senast? - mamma
vem smsar du oftast med? - De du ;)
vad stod det i senaste smset du skickade? - ":P"
vad har du för bakgrundsbild? - en bild på en heting ;) du vet vem du är ;)
vad står det på anteckningar? - har en så gammal telefon så de finns inte ens de :P
vem ringde du senast? - andréas :P
vad har du för mobil? - sony ericsson, gammal vet inte vad den heter.

spelar du wordfeud? - nej!


- farligheter
snusar du? -
nej.
brukar du röka? - nej
har du tagit droger? - nepp
känner du folk som tar droger? - ja.
har du blivit jagad av polisen? - hahah nej
har du druckit så mycket att du spytt? - hahah.
dricker du alkohol varje helg? - nej
skulle du kunna nya testa droger? - .
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - men nej, har inte ens kille.
har du varit i slagsmål någon gång? - vet inte 

- random
sover du med dörren öppen eller stängd? -
stängd
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Hmm, nej
tror du två ex kan vara vänner? - japp
skulle du vilja vara berömd? - beror på hur
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - hehe ja :P
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - ja absolut.
brukar du tänka innan du talar? - haha kanske ibland 
känner du någon som är oskuld? - ja 
skulle du vilja tatuera dig? vars? - jaa!! armarna, händerna, nacken, magen, bena, röven, ögat.
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - nej tror inte de

skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - beror på.
tror du andra tycker illa om dig? - jag tror inte jag vet att folk inte tycker om mig.

jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: Bitch.

haha tycker att alla borde få veta vad du drar in i näsan. så tar du bort kommentaren, då stämmer det alltså, jävla pundar hora....

2012-02-24 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0